Kdo jsme

Díky více než 60 letům zkušeností patří TENA k těm nejznámějším světovým značkám pro řešení ochablosti močového měchýře a péči o kontinenci. 

TENA nabízí výrobky a řešení pro jednotlivce i zdravotnická zařízení ve více než 90 zemích světa a jde v čele vývoje výrobků, které splňují potřeby milionů lidí po celém světě.
 
Vše je o lidech
je překvapivě běžná a poprvé v životě se může přihodit komukoli bez ohledu na věk nebo celkové zdraví. Inkontinence ovlivňuje různé lidi různými způsoby. Nemusí se jednat o nikterak závažný stav, ovšem vnímané sociální tabu kolem otázky inkontinence může narušit společenskou sebedůvěru člověka. Víme také, že inkontinence může vést k pocitům úzkosti a izolace. Pečovatelé se často ocitají v situaci, kdy chtějí svým blízkým pomoci udržet si důstojnost, zatímco odborníci ve zdravotnictví musejí žonglovat s otázkami rozpočtu a zároveň touhou zajistit lidem tu nejvyšší možnou úroveň péče.
 
Společnost Essity
TENA je značka společnosti Essity, přední světové společnosti působící v oblasti hygieny a lesnictví, která nabízí výrobky pro osobní péči, hygienický papír a produkty ze dřeva ve více než 100 zemích. Essity je považována za vůdčí společnost v oblasti trvale udržitelného rozvoje a je označována za jednu z nejetičtějších společností světa. 

O nás

Věděli jste, že jedna ze čtyř žen a jeden z osmi mužů někdy v životě trpěli poruchou funkce močového měchýře? Jedná se o běžný zdravotní problém, který se ale setkává s tak malým pochopením.

Značka TENA vyvíjí pomůcky a služby, které snižují negativní dopad v každodenním životě. Tato oblast je plná tabu a skrývání. Proto bychom se chtěli o své zkušenosti podělit a rozptýlit tak mnohá tabu a obavy, které i dnes v této oblasti jsou.

Po více jak čtyřiceti letech zkušeností se značka TENA řadí mezi světové odborníky na řešení problémů s inkontinencí. Své služby a pomůcky nabízí v devadesáti zemích světa.

Jako uznávaná značka v Evropě (40 % podílu na trhu) v současnosti expandujeme na trhy v USA, Střední a Jižní Americe, Dálném východě, Indii a ostatních zemích. Při vývoji výrobků, které splňují požadavky jednotlivců, pečovatelů, klinických lékařů a zdravotnických služeb po celém světě, zaujímáme přední postavení.

Vlastníkem značky TENA je společnost Essity. Kromě značky TENA je Essity vlastníkem také dobře známých značek v dámské hygieně jako Libresse a dětských plenek Libero.

Společnost Essity založil Ivar Kreuger ve Švédsku v roce 1929. V současnosti společnost zaměstnává přibližně 50 tisíc lidí a její roční zisk činí 11,5 miliard Eur. Společnost obchoduje se svými akciemi na burzách ve Stockholmu, Londýně a New Yorku. Pro bližší informace si můžete přečíst zprávy o společnosti Essity.

Cíle značky TENA

Naše cíle jsou jasně stanoveny: zlepšit životní podmínky lidí s inkontinencí na celém světě.

Vše pro zákazníky...

Problémy s inkontinencí se objevují v nejrůznějším věku a zdravotním stavu, ale překvapivě často jsou postiženi lidé v nejlepších letech.

není vážná nemoc, ale tabu, která tuto nemoc provázejí, mohou lidem nepříjemně narušit sociální sebedůvěru a způsobit stud. Všudypřítomný strach, že se "to" zase stane, nám mnohdy znepříjemňuje život a z tak běžných věcí jako je nakupování, cvičení nebo hra s dětmi může udělat doslova noční můru.

Bez náležitého přístupu se lidé trpící touto nemocí mohou uzavřít do sebe a ztratit přirozený zájem o život.

TENA nabízí těmto lidem pomocnou ruku. A to je základem všeho, co děláme. Ať už se to týká vývoje našich výrobků, propagace nejlepších postupů v péči o pacienty nebo veřejné osvěty.

...poskytování lepší péče

V naší stárnoucí společnosti nevyhnutelně roste počet těch, kteří vyžadují praktickou pomoc buď doma nebo v profesionálních léčebných zařízeních. V případě inkontinence může být tato praktická pomoc pro naše nejbližší jak fyzicky, tak ekonomicky náročná. Chceme poskytovat nejlepší pomůcky a rady, které umožní jak lidem trpícím inkontinencí, tak osobám, které se o ně starají, lepší život.

S pomocí profesionálů pokračujeme ve vývoji efektivnějších výrobků, služeb a vzdělávacích materiálů, které maximalizují péči o pacienty a zároveň berou na vědomí potřeby pečovatelů a ekonomické nároky zdravotního systému.